söndag 3 april 2011

Lördagkväll

Det blev en lugn kväll. MiaLotta kom hem till mig en sväng så vi har ätit godis och snackat. Nu var det väldigt länge sen vi sågs så det var helt klar på tiden :)
Det var en jätte trevlig kväll och precis så där lugn som jag behövde de då jag är så himla trött. Tror att denna kväll passade oss båda bra då det inte bara var jag som satt och gäspade under kvällen, hihi :)

Nu är det snart läggdags men såg att ett avsnitt av Alias började för några minuter sen på kanal 9 så måste nog titta på de sen blir det sängen. Kanske somnar i soffan precis som jag gjorde igår. Jag måste säga att jag tycker det är ganska skönt att göra de. När man vaknar till sen efter en stund så stänger man bara av tv'n och kryper sen ner i sängen och fortsätter att sova. Ja förutsatt att man redan borstat tänderna och sånt för annars är det bara jobbigt. Men som sagt jag är redo för att lägga mig så det gör inget om jag somnar i soffan :)
Good night and sweet dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar