torsdag 7 april 2011

Börjar närma sig slutet

Nu har jag bara en dag kvar på min praktik. Herregud vad fort tiden har gått, tyckte nyss jag började och det har redan gått tre veckor.
Den här veckan har inte riktigt blivit som planerad på jobbet då det har varit en hel del sjukdom. Dels har kunderna varit sjuka och avbokat en hel del möten den här veckan så det har varit väldig lugnt men så har även en av oss varit sjuk så hon har varit hemma eller bara jobbat korta dagar. Det har inneburit att jag fått göra hennes jobb och inte alls varit med på dom mötena som det egentligen var tänkt att jag skulle varit den här veckan men så blir det ibland. Det har ändå funkat bra.

Det jag har märkt under dom här veckorna är att min rygg har varit så mycket bättre än tidigare. De tror jag, eller vet jag beror på att på jobbet sitter jag inte alls mycket under dagarna. Det är mycket spring samt att jag ofta står när jag är i receptionen. I skolan sitter vi hela dagarna och det är inte alls bra för min rygg. Därför är det extra viktigt att jag sköter min träning när vi går i skolan så jag håller min rygg under kontroll. Men även om jag inte hunnit träna lika mycket nu under praktikperioden som jag normalt gör så har min rygg varit mycket bättre än på länge :) Bara försöka hålla i de här nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar