lördag 2 april 2011

Weekend

Helgen är här!! Gårdagen gick jätte fort. Jag jobbade 7-14 och direkt efter så gick jag och klippte mig. Har inte klippt mig på jätte länge så det var välbehövligt så nu känns det bra igen.
Sen åkte jag hem för att göra mig i ordning för att sedan gå till Vassa Eggen för ett glas vin. Efteråt gick vi till Ett litet hak och tog ett glas till och sen var jag så trött så då var det hemgång som gällde. Var hemma vid halv tio, haha, pensionärsvarning på de men är man trött så är man :)

Har lite jag borde fixa idag men just nu känner jag inte alls för de men lusten kanske kommer :) Jag känner mig fortfarande trött och seg från veckan och tyvärr hjälper inte det tråkiga vädret till att få mig piggare. Men energin kanske kommer under dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar