måndag 25 april 2011

Home sweet home

Hemma igen efter en vecka i Öret. Borta bra men hemma bäst......?? Nja den här gången hade jag gärna stannat ett tag till, mest för att det är skola i morgon ingen och det innebär att dagen börjar med det hemska provet. Jaja, nu orkar jag inte ens tänka mer på de. De får gå som de går. Ett omprov är inte hela världen i så fall.

Tågresan hem gick bra. Jag hade sällskap av MiaLotta så dom två timmarna som normalt brukar vara tråkiga och långa var denna gång roliga och gick mycket snabbt :) Känns som om det var alldeles för länge sedan vi sågs så passade mycket bra att träffas och kunna snacka och uppdatera på tåget hem :)

När jag kom hem fick jag ett ryck och började fixa. Jag passade på att vädra ur lägenheten, packade upp och sen gick jag skulle ner i källaren tänkte jag att det är ju lika bra att passa på att ta med alla vintergrejer ner när jag ändå ska gå. Så nu har alla vinterjackor och skor åkt ner, känns super skönt för nu är sommaren här :)

Nu blir det tv tittande en stund, Mamma Mia sen ska man se om man kan somna i tid ikväll, haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar