måndag 4 april 2011

My legs are sooooo sore!!

Jag kan knappt gå eller röra mig för jag har sån träningsvärk. För varje timme, minut som gått så har det bara blivit värre och värre så jag har försökt röra mig så mycket som möjligt idag så jag inte stelnar till och det har ändå gått ganska bra. Men nu ikväll så har jag legat i soffan en stund och tittat på tv och när jag skulle resa mig så höll jag inte på att ta mig upp. Det kommer antagligen vara värre i morgon men det är bara att försöka vara i gång så brukar de gå ganska bra. Men just att böja sig gör väldigt ont, typ den rörelsen man gör för att sätta sig på toaletten, haha :)
Men jag gillar ju träningsvärk, då vet man att man gjort nånting bra :)

1 kommentar:

  1. Vet preciiis vad du pratar om, särskild den där böjelsen då man ska gå på toaletten. INTE LÄTT någonstans hahaha. KRAM

    SvaraRadera