onsdag 16 december 2009

Vilsen

Jag är helt vilsen på dagarna. Måndagen gick jag ju miste om så är på helt fel dag, känns som tisdag idag. Igår efter träningen kom jag in i andra andningen så hade svårt att somna så kom sent i säng så jag ställde klockan för i morse så jag inte skulle sova hela dagen. När klockan ringde så var jag sjukt trött så skulle mer än gärna sova vidare men i mitt försök att komma in i rätt dygnsrytm så makade jag mig upp. Men det kändes i kroppen att det var mitt i natten så under förmiddagen var jag super trött. I ett försök att hålla mig vaken gick jag vid lunch till gymmet. Efter träningen kände jag mig faktiskt piggare så det var helt rätt medicin.

Under kvällen började jag lite smått med jultomtens verkstad här hemma, alltså slå in julklappar. Jag har börjat med att slå in ett par paket till pojkarna, dvs dom 3 underbaraste killarna i världen :) Men har lagt ner de projektet för dagen och kommer fortsätta imorgon istället för nu ska jag slappa framför tv och hoppas på att jag blir trött snart. Konstigt att jag ska komma in i andra andningen även ikväll. Hoppas att jag snart är på rätt dygnsrytm men om jag inte är det vad gör de som MiaLotta sa, det är ju jul och då får man vända på dygnet. Eller i mitt fall, vara kvar på de dygn jag redan är på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar