onsdag 9 december 2009

Fynd!!!

Under natten drog ovädret bort så idag var det i alla fall inte regn. På morgonen var det riktigt kallt så jag höll mig hemma och mös en stund men sen kom solen fram och värmde upp så då kunde jag bege mig ut så lite innan lunch dags åkte jag ut, hade ett par ärenden att fixa. Skulle bland annat lämna tillbaka en grej jag köpt. Det var tänkt som en julklapp men sen hittade jag något bättre så bestämde mig för att köpa de i stället och lämna tillbaka mitt första inköp. Men nu känns det bra så tror jag är klar med alla julklappar nu. Men man vet aldrig, kanske dyker på något som jag bara MÅSTE köpa :)
Idag gjorde jag ett riktigt klipp inne på Abercrombie & Fitch, två par jeans för 50 dollar (ca 350 kr). Såna fynd gillar vi :)
Efter en super god lunch och lite shopping åkte jag till gymet. Äter så mycket god mat här att i alla fall lite av de ska tränas bort så jag inte kommer hem som en ballong.
Var ganska lite folk på gymet idag mot senast vilket var super skönt. Det är ju betydligt roligare att gå på klasser men men får göra så gott man kan här. Idag blev det först en halv timme på cross trainer och sen sprang jag 3 miles (=5.4km) och avslutade sen med lite core träning. Hmm, får se om jag har träningsvärk imorgon. Det känns fortfarande lite i benen från mina 9 km och sen träningen i söndags. Igår blev en ofrivillig vilodag men det kanske var behövligt för kroppen. Jag är inte alls van att springa. Jag hatar att springa så har inte gjort de alls sen jag slutade spela fotboll, och även när jag spelade så sprang jag aldrig själv utöver träningarna. Min tränare ville att vi skulle löpträna själva en eller ett par gången i veckan men det gjorde jag aldrig. Löpning är såååååå tråkigt. Jag tröttnar för att jag är uttråkad före jag tycker det är jobbigt så jag är lite förvånad över mig själv att jag sprungit så mycket som jag gjort här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar