onsdag 23 december 2009

Mera snö, är de möjligt...

I natt kommer de ännu mer snö. Nu är de faktiskt tillräckligt med snö så nu räcker de! Inte var det plogat när jag gick ut med hunden under förmiddagen så vägen till skogen var lite jobbig att gå. Väl i skogen gick vi vår vanliga runda. Det var riktigt mysigt men som sagt lite jobbigt att gå i all dess snö men man får se de som extra träning.

Sen blev det lunch med syrran och barnen och jag säger bara en sak, gud vilken kaos det var ute, tur man inte ska ut och handla idag. Det tog mig nästan 10 minuter att ta mig ut från Eurostop, och då var jag ändå fräck och trängde mig ut med min bil annars hade jag blivit stående hela dagen :)

Nu ska jag snart åka iväg och träna för att sen ha en myskväll hemma med föräldrarna. Pappa har köpt varsin lott åt oss till uppesittarkvällen. Är lite roligare att titta om man har en lott men som vanligt vinner man väl inget. Men jag kommer zappa en del för ska titta på biggest loser och sen so you think you can dance. Men nu, mot träningen så jag kan göra plats för all julmat som ska intas dom närmaste dagarna :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar