torsdag 10 december 2009

Great day

Idag har jag haft en riktigt soft och skön dag. Tog det lugnt hemma under förmiddagen, åt en lång frukost, kollade mailen osv. Vid lunch åkte jag till gymmet, sprang 7.2km och gjorde sen några core övningar. Hem duscha och göra mig i ordning för att sen åka till Jen med familj på middag. Eftersom jag inte träffat Jen och barnen på ett år så åkte jag dit under eftermiddagen. Vet inte vart tiden tog vägen men snabbt gick det så kändes som helt plötsligt, och klockan var efter tio och dags för mig att åka hem. Nu är det snart midnatt så jag borde ta och sova. Imorgon blir det nog en dag med shopping. Jag trodde jag var klar med julklapparna men det är jag inte så ska försöka göra klart allt imorgon. Nu, go´natt :)

1 kommentar:

  1. Alltså, du har verkligen blivit löparfreak! När du springer NY Marathon så kan jag vara din coach :)

    SvaraRadera