måndag 14 december 2009

Slutet är här

Slutet på den här resan alltså :) Idag blev en riktigt lugn och skön sista dag. Under morgonen/förmiddagen blev det först en lång frukost samtidigt som jag tittade på tv. Måste ju passa på att se några program och avsnitt som inte visas i Sverige. Sen åkte jag ut en sväng, skulle kolla på en sista grej men hittade inte de jag letade efter. Åt även lunch på ett av mina favorit ställen, Wendy´s, mums så gott det var :)
Blev en soft eftermiddag hemma och nu ikväll var Sue´s familj här på middag. Ja, hela dagen gick jätte fort, hela resan har gått jätte fort och jag kan inte riktigt fatta att jag redan ska åka hem. Men förhoppningsvis får jag snart åka tillbaka hit :)

Nu borde jag snart sova för jag ska upp strax innan fem. Jag måste checka in senast halv sju och innan dess måste jag lämna tillbaka bilen. Men fördelen med att åka så tidigt är att det inte är någon trafik så det kommer bara ta ca en halv timme till flygplatsen, eller ja, till biluthyrningsfirman. Upp tidigt imorgon för att sen landa på Arlanda tidigt på tisdag morgon.

Hmm, undra om jag ska titta på ett avsnitt av tv-serien Medium innan det är dags att sova, klockan är ju faktiskt bara tio så ett avsnitt kan man ju se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar