torsdag 31 december 2009

Kort sammanfattning av 2009!

1) Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm, nej tror inte de

2) Höll du några nyårslöften?
Brukar inte ha några nyårslöften så fanns inga att hålla

3) Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Anna K och syrran

4) Vilka länder besökte du?
USA

5) Är det något du saknar under 2009 som du vill ha år 2010?
JA! Ett jobb att trivas med och fler resor.

6) Vilket datum från året kommer du alltid att minnas?
29 augusti

7) Årets händelse?
När syrran fick barn och jag blev gudmor till de lilla underverket :)

8) Har du varit sjuk eller skadat dig i år?
Nej jag har varit frisk

9) Bästa köpet?
Min lägenhet!

10) Vad spenderade du mest pengar på?
Min lägenhet

11) Var du gladare eller mer ledsen i år jämfört med andra år?
Gladare

12) Vad önskar du att du gjort mer under året?
Kunnat njuta mer av ledigheten, rest mer

13) Vad önskar du att du gjort mindre under året?
Inget.

14) Blev du kär i år?
Nej

15) Hur många one-night-stands har du haft i år?
0 st

16) Vad gjorde du på din födelsedag?
inget :(

17) Finns det något som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Ja, att jag fått ett jobb

18) Vad fick dig att må bra?
Mina underbara vänner, min syster och hennes barn, träningen

19) Vem/Vad saknade du?
Hmm, ibland har jag saknat syrran och barnen även om dom bara är 2 timmar bort....

20) De bästa nya människorna du lärt känna under året?
Jag tog upp kontakten igen med en gammal vän, räknas de?, sen finns de många nya människor jag lärt känna och av dom kan jag inte välja en :)

Snodde denna från Fröken Svenssons´s blogg http://frksvensson.blogspot.com//
Tyckte den var så bra att den fick vara med hos mig med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar