söndag 20 december 2009

Går åt rätt håll

Natten till igår sov jag ganska bra faktiskt men var ändå jätte trött och seg hela dagen. På eftermiddagen gick jag och tränade med hopp om att jag skulle piggna till. Det blev lite bättre men kände mig fortfarande lite seg. Det blev dock bättre när jag fick dricka lite glögg och bubbel hemma hos MiaLotta under kvällen.

Det känns som om jag haft lite varannan natt sen jag kom hem men lyckades sova ganska bra även i natt. Jag somnade vid tre tiden och vaknade vid nio, helt okej måste jag säga. Men är dock, som vanligt, seg idag. Känns som om jag är det varje dag.... Men tycker ändå att det går åt rätt håll med att komma in i rätt dygnsrytm.
Har inte orkat göra så mycket idag ännu. Har tittat på skidskytte på tv och nu är det herrarnas masstart. Men jag ska i alla fall vara duktig och träna idag så nåt bra kommer jag göra.
Söndagar har ju varit Tour de France pass men alla etapper är nu över men idag har instruktören valt ut hennes "favorit" etapp för att köra ett extra långt pass av. Så idag blir det 90 minuter av en helt fantastiskt tuff etapp, bara uppförsbackar så vet vad jag har att vänta mig. Men jag ser fram emot det. Ska bli riktigt skönt att få ta ut mig till max ännu en gång. Behövs nu inför julen :)

3 kommentarer:

  1. Vi får ta en drink nån helg snart så du piggnar till ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle inte använda ordet "skönt"... ;)

    SvaraRadera
  3. Självklart ska vi ta en drink snart. Hoppas du haft de bra uppe i Norrland :) Själv njuter jag här hemma hos familjen i ytterligare några dagar.

    Och jo MiaLotta - skönt är precis rätt ord, haha

    SvaraRadera