söndag 13 december 2009

Börjar närma sig slutet....

Imorgon är sista dagen innan jag måste dra mig hemåt kalla Sverige igen. Jag har börjat packa och det verkar som att jag får med mig allt men finns inget mer rum för fler inköp så jag får nog vara nöjd med shoppandet för den här gången.
Så igår hade jag en riktigt soft dag hemma, tog det lugnt, tittade på tv och lite sånt. På kvällen åkte jag hem till Sara på middag. Var jätte kul att få se vart hon bor nu när hon flyttat samt träffa hennes rumskamrater. Vissa av dom var ju trevligare än andra :) Vi hade de i alla fall jätte mysigt, god mat, gott vin och många många skratt. Skrattade ett par gånger så jag fick ont i magen och jag var inte själv med att göra de kan jag säga. So, all and all, var det en riktigt bra kväll.

Idag blev det en lite tur ut och köpa det allra sista, dvs några tidningar för flygresan.
Nu ikväll kommer det lite folk hem till oss på middag så jag tror att även denna kväll kommer gå fort. Oj det innebär ju att jag snart åker hem :( Ja, ja förhoppningsvis dröjer de inte allt för länge innan jag får åka hit igen :)

Nu ska jag titta på tv en stund innan allt folk kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar