fredag 4 december 2009

Shopping, the beach and shopping

Kunde faktiskt sova ganska bra så här första natten. Jag somnade vid tio och vaknade första gången vid ett tiden. Dock lite för tidigt kan man säga så lyckades somna om. Vaknade och somnade om i några timmar, tills klockan fem då kändes de att kroppsklockan var inne på eftermiddag så då gick det inte att somna om. Men tyckte de var ganska bra ändå, 9 timmars tidsskillnad ställer man inte om sig på på en natt. Så i natt kommer de förhoppningsvis gå lite bättre. Men gjorde inte så mycket att vara uppe tidigt. Jag hade en lugn och skön morgon. Bill stack som vanligt iväg vid fem på morgonen och simmade. Sue åkte och simmade strax efter sju så då var jag själv hemma. Kollade då mail och tog en lång härligt frukost. Duschade och gjorde mig i ordning och åkte sen ut en sväng. Som tur är så öppnar butikerna tidigare här en hemma så när jag åkte ut lite efter åtta så kunde jag lätt fördriva tiden :)
Redan vid åtta i morse sprack det upp och solen kom fram. Enligt dom som bor här var det lite kyligt idag vilket jag inte märkte av. Men däremot märktes det att jag är turist för jag var den enda som gick i kortbyxor, alla andra hade tjocka jackor på sig och vinterstövlar :) Men är man turist så är man!
Vid lunch tiden åkte jag till stranden och tog en promenad, så underbart :)
Sen blev det ännu mera shopping. Men har faktiskt inte bara handlat till mig själv. Hittade ett par saker till min lilla Linus och även ett par saker till min Gudson Jacob. Men vad det är tänker jag inte säga för det finns risk för att min syster läser de här, hihi :) Även hon får vänta och se vad det är.
Jag hade tänkt att lägga upp bilder på de jag handlade till mig men jag har ju självklart lyckats glömma sladden till kameran hemma.... Så uppdatering får väl ske när jag är hemma i kalla Sverige igen.

Nu är klockan snart 22, vilket innebär att ni där hemma redan är uppe och i farten, eller nja, i farten vet jag inte för klockan är ju bara 7 men snart så. Jag däremot ska göra mig i ordning för att krypa ner i sängen och försöka sova, känner mig trött, vilket jag i och för sig var redan vid åtta... Tar på krafterna att shoppa :)
Morgondagen, ja ni, undra vad jag ska hitta på då, kanske kan bli lite mer shopping :)
En sak som jag faktiskt MÅSTE köpa är en ny bok. Jag tog inte med mig så många böcker hit och jag är redan nu inne på min sista bok och har läst drygt halva så det är faktiskt ett måste :)

Go´natt everybody

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar