måndag 28 december 2009

Snart tillbaka till vardagen

Jaha ska man snart bege sig hemåt till Stockholm och vardagen igen kanske. Idag blev ännu en skön slapp dag här hemma i Öret. Jag och syrran åkte upp till stan så jag fick handla för mitt presentkort som jag fick i julklapp av syrran. Jag var inte förvånad över att jag hittade hur mycket fina smycken som helst där för det finns alltid en massa fina saker i den butiken. Efter en del velande över vad jag skulle välja blev det ett halsband och ett matchande armband från Pilgrim. Jag hade tänkt att lägga upp en bild på dom men jag kamerasladden har jag kvar hemma i Stockholm så de får bli senare.

Ikväll blev det ett spinningpass och där sprang jag faktiskt på en gamla kompis som jag inte sett på, ja jag vet inte hur länge, flera år i alla fall. Det var kul att få snacka lite och bli uppdaterad om vad som hänt den senaste tiden, både med honom och andra gamla vänner.

Nu ikväll har en av mina favorit serier premiär igen så nu ska jag titta på Medium. Men jag har redan sett den här säsongen, tjuvkikade på den när jag var i San Diego men den är så bra så jag kan se de igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar