tisdag 15 december 2009

Snow snow and more snow

Jaha då var man tillbaka på hemmaplan igen och vilket väder som välkomnade mig hem. Det blev lite temperatur skillnad kan man säga. Jag åkte från ett soligt och varmt SD och kom hem till minusgrader och snö. Men fördelen med snö är att det blir lite ljusare ute och det behövs.
Jag landade vid åtta imorse och när jag tagit mig hem var det bara att börja fixa i ordning här hemma. All post skulle öppnas, väskorna skulle packas upp för att sen packa ner allt igen som ska med hem över jul. Jag höll på att fixa hemma ett tag så kände inte riktigt att jag var trött. Jag fick ungefär en halv timmes sömn natten till idag... Men vid tre tiden då slog det till. Jag blev så trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna. Det kändes inte som en bra idé att sova då om jag ska komma in i rätt dygnsrytm igen så jag kämpade på. Strax efter fem tiden gjorde jag mig i ordning för gymet och promenerade dig. Att köra ett hårt spinningpass efter att suttit på ett flygplan senaste dygnet och varit vaken i 30 timmar kanske inte är den bästa uppladdningen men jag måste säga att det var grymt skönt att få träna. Det var grymt jobbigt men åh så skönt :)

Nu tror jag att jag kommit in in andra andningen för jag är inte alls trött. Som de känns nu kommer jag vara vaken ett bra tag till. Tur att jag har två bra filmer hemma att titta på för jag har ingen bok kvar, har läst ut alla jag har hemma :) Men man vet aldrig, tröttheten kanske bara slår till så jag däckar snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar