fredag 30 oktober 2009

Idag bär det av mot Öret

Äntligen fredag och helg :)
Idag är det dags att åka hem till Öret. Men jag tänkte först träna på lunchen så kl tre går tåget. Vet hur det blir, när jag är i Öret så blir det ingen träning alls så jag tänkte passa på. Då kan jag med gott samvete mumsa i mig allt gott under helgen.
Ikväll är det barnvakt som gäller. Syrran o hennes man ska på Hjalmar så mina tre underbara pojkar ska få spendera lite tid med oss andra tills imorgon eftermiddag.
Ikväll ska vi ha lite mys med film och godis. Imorgon ska vi fira Philips födelsedag, hela 6 år nu, stora killen :) Ett födelsedagsfirande måste ju innehålla lite gott att äta så jag och pojkarna ska baka. Jag skulle gissa att vi kommer göra en kladdkaka, en jordgubbspaj (Philips favoriter) och godismuffins. Kommer bli jätte gott, mums :)

Nu ska jag packa ner lite kläder, inte för att de går åt så mycket kläder när man är i Öret för när man är där så får man sunka hur mycket man vill och då är de ju myskläder som gäller :) Men eftersom det är kalas imorgon så kanske jag ska ha något annat med mig än myskläder. Sen får jag inte glömma att packa ner det viktigaste, Philips present. Fast den är lite för stor för att få plats med i väskan så den får bäras :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar