lördag 3 oktober 2009

Underbara lördag

Vad skönt det är att man kan få så mycket gjort på en dag :)
Igår hittade jag en flertalet cd skivor med massa bilder på så idag på morgonen satt jag och la in alla bilder i datorn och sorterade upp i nya mappar. Sen var det dags för dagens träningspass, cykelpuls. Jätte skönt att komma iväg och träna, kände mig pigg och på bra humör när jag gick från gymmet. På vägen hem gick jag förbi fotobutiken och hämtade lite bilder som jag igår lämnade in för framkallning. Nu under eftermiddagen har jag varit till Fältöversten och köpt gardiner. Äntligen hittade jag gardiner i rätt mått :) När jag kom hem skulle jag leta reda på gardinstången men insåg att det var lite rörligt i både vindsförrådet och källarförrådet så jag började med att städa upp i källaren och rensade ur på vinden. Så nu är vinden helt tom och källaren organiserad. Nu återstår bara att få upp gardinerna men jag tror att jag behöver hjälp. Med tanke på att takhöjden är nästan tre meter så vet jag inte om jag kommer nå upp men ett försök ska jag i alla fall göra. Ytterligare projekt för dagen är att sätta upp tavlor nu när jag hämtat bilderna från framkallningen. Sen kan man säga att det börjar arta sig här hemma i lägenheten. När allt detta är gjort så tycker jag att jag gjort mig förtjänt av att ligga i soffan, äta godis och titta på tv resten av kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar