tisdag 27 oktober 2009

Trött och seg

Känner mig jätte trött och seg, funderar om jag ska skylla allt på vädret. Det är grått och trist hela dagarna vilket inte får mig att hoppa av glädje. Om jag fick bestämma skulle jag vara inne hela dagarna och titta på film och läsa bok. Men nej då, har hört att så får man inte göra så det är väl bara att bege sig ut.

Igår var det shopping som stod på schemat. Jag gick till Gallerian för att hitta en present till Philip som fyller 6 år på söndag. Gud så mycket folk det var överallt, jag höll på att bli tokig. Speciellt mycket folk inne på leksaks butiken, alla barn som sprang runt som galningar. Efter Gallerian gick jag till Massimo Dutti då min syster ville att jag skulle handla åt hennes man. Jag gillar verkligen den butiken, dom har så mycket snyggt till bra priser. Det var inga problem att hitta något att handla så kom därifrån med en kasse full med kläder :)

Men idag blir det inte shopping. Med så mycket folk på stan, alla turister som är överallt, så får jag hålla mig till annat. Nu ska jag ta en promenad tror jag, eller vad ska man annars hitta på.....

1 kommentar:

  1. Heej!
    Hittade din blogg på FB =)
    Läs gärna min också.
    Kram Maria

    SvaraRadera