torsdag 29 oktober 2009

Härlig mysdag på stan

Idag har jag spenderat hela dagen med Anna och hennes lilla Philip. Anna kom först hem till mig för att titta på min nya lägenhet. Efter en stund hemma gick vi till Mocco och åt lunch. Philip somnade en stund så vi satt kvar och snackade lite. När Philip sen vaknade så tyckte vi de var dags för efterrätt, mums :) Sen tog vi en promenad på stan, gick in på NK och väl där inne så var Philip hungrig så då var det dags för en fika igen :) Sen promenerade vi tillbaka mot Östermalm och stannade till i några butiker på vägen. Så det blev en heldag och nu när jag kom hem så kom jag på att jag hade tvättid under eftermiddagen som jag hade missat. Men inga problem, det var ledigt nu så tvätten är igång och problemet löst :)

Nu ikväll blir det en lugn skön kväll. Jag ska packa ihop lite grejer eftersom jag imorgon åker till Öret i en vecka men i övrigt ska jag inte göra många knop, titta på tv och äta lite gottis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar