måndag 5 oktober 2009

Ny vecka - fullspäckat schema

Måndagen är avklarad och den gick fort. Den här veckan läggs mycket tid på projekt M och idag började det lite smått. Det innebar idag en hel del tid ute i de man trodde skulle vara sköna höstvädret eftersom solen var framme men inte då. Det var hur kallt som helst ute och det har tagit mig flera timmar att få upp värmen ingen efter tiden ute idag. Lagom tills jag hade en normal kroppstemperatur så var det dags att bege sig ut igen, tid för gymmet och träning. Promenaden hem från gymmet var ganska kall så det blev en väldigt lång varm dusch när jag kom hem. Nu har jag bäddat ner mig i soffan så nu börjar det kännas bra igen. Finns det något bättre än att mysa med thé och digestive kex :)

Morgondagen kommer att gå i ett. På förmiddagen har jag en anställningsintervju och sen på eftermiddagen faktiskt en till. På onsdag kommer min far till Stockholm då vi under resten av veckan kommer att hålla på med projekt M. Sen på lördag kommer min far, mor, syster och lillis och hälsar på mig. Min mor och syster har ännu inte sett min nya lägenhet så det ska bli kul att dom kommer på besök. Sen att lillis kommer med gör bara det hela mycket roligare. Då ska jag passa på att mysa ordentligt med lillen. Har ju inte sett honom på flera veckor nu så han har säkert växt jätte mycket. Hoppas bara att han har den där mysiga bebis lukten kvar :) Hur länge luktar bebisar just bebisar? När försvinner den? Någon som vet? Jag har aldrig tänkte på det förut men det slog mig nu. Lillis är ju inte så stor än så han måste väl fortfarande ha den mysiga lukten kvar. Jag hoppas i alla fall det :)

1 kommentar:

  1. Som expert på barn och bebisar (ok, jag jämför med Ami), så tror jag nog doften finns kvar :)

    SvaraRadera