torsdag 1 oktober 2009

39 års krisen


Jag har kommit in i en läs-period. Jag älskar när jag är i dom perioderna så jag hoppas att det håller i sig länge den här gången :)
Men eftersom jag läst en del böcker på sistone så har jag faktiskt läst alla böcker jag har hemma så det är dags att beställa nya. Men det tar ju några dagar för dom att levereras (eftersom jag beställer på nätet) så min snälla syster skickade med 5 böcker med pappa idag. Så nu har jag att göra ett tag. Det svåra var att bestämma vilken av böckerna jag ska börja på men har nu bestämt mig. Det blir 39 års krisen av Jane Green. Jag har läst alla av Jane Green´s böcker och tycker att dom är lättlästa och roliga så ser fram emot den här, hennes senaste. Det är inget bra på tv ikväll så det är nog snart dags att mysa ner sig i sängen och börja på boken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar