lördag 10 oktober 2009

Who hooooo


Åh vad glad jag är! Jag har precis bokat in en resa till en av mina favorit städer, San Diego :)
Jag åker dit titt som tätt och var där hela förra hösten, var alldeles underbart. Den här gången blir det en "vanlig" semester på 2 veckor. Jag har lagt in den super bra inför julen så ALL julklapps handel kommer att ske där. Kan ju inte bli bättre :) Jag kommer att åka dit med två tomma resväskor. Dels för att jag ska ha plats för all min shopping men även för som jag och min syster kom fram till, man vill i alla fall använda dom nya kläderna man köpt så man använder inte dom gamla kläderna man hade med sig så man kan lika gärna åka med i stort sett tom resväska, eller i mitt fall, tomma resväskor. Det räcker att man har med sig klädesplagg till första dagen då första dagen ändå kommer att spenderas på ett Shopping Mall :)
Åh jag längtar redan nu, längtar till solen, värmen, shopping, stränderna, La Jolla, Del Mar, ja jag längtar till ALLT

2 kommentarer:

  1. Åh, va kul!!
    Min gissning är att du kommer komma hem med två fullproppade resväskor och tio handbaggage ("one item") ;)

    SvaraRadera
  2. Absolut! Du känner ju mig :)
    Yes! Only one carry-on, yes :)

    SvaraRadera