lördag 17 oktober 2009

Dålig på uppdateringar

Den här veckan har jag varit dålig på att uppdatera. I torsdags hade jag en soft och skön dag hemma och på kvällen var jag på Vassa Eggen och tog ett glas vin (eller två) :). En riktigt bra dag :)
Igår kl 8 på morgonen kom två hantverkare hit och skulle installera min nya ytterdörr. Inte kunde jag tro att det skulle ta så himla lång tid att byta en dörr men det var tydligen betydligt mer jobb med de där än vad jag kunde ana. Förutom att det blev byggdamm i hela lägenheten så förde dom ett himla väsen så vid lunch tid hade jag tröttnat på att sitta mitt upp i allt så jag gick till gymmet. Efter träningen gick jag till Fältan och handlade gottis till kvällen. När jag kommer hem är hantverkarna fortfarande inte färdiga. Då säger dom, om 5 minuter. Eftersom jag inte haft någon ytterdörr sen tidigt på morgonen så var de iskallt i lägenheten. Så där sitter jag i kylan med svettiga träningskläder och fryser nästan ihjäl. Men dessa 5 minuter blev snarare en timme men till slut så var dom färdiga för dagen så jag kunde få gå in i duschen. Det blev en lååååång varm dusch men när jag kom ut ur duschen så var fortfarande lägenheten jätte kall så det vara bara att höja upp elementen på max, bädda ner sig i soffan med duntäcke. Det tog ett tag men fick upp värmen till slut så när MiaLotta kom hem till mig med pizza på kvällen så kände jag mig i form igen :) Så kvällen spenderades med trevligt sällskap, god mat, massa naturgodis, idol och givetvis lite skvaller :) En perfekt fredag kväll kan man säga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar