fredag 23 oktober 2009

Lugn fredag

Det blev en lugn och skön fredagkväll, jätte skönt. Jag mötte upp MiaLotta och AK för aw på Vassa Eggen. Det blev två glas vin innan vi bestämde oss för att ge oss för kvällen så nu är jag hemma och tittar på utröstningen på Idol. Faktiskt skönt med en lugn kväll, jag är lite trött och seg så ska lägga mig tidigt ikväll. Fast å andra sidan så säger jag de varje kväll och ändå blir det inte tidigt i säng. Eller jo, i säng kommer jag i tid men jag ligger och läser min bok halva natten :)

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag var och tränade på lunch, så klart. Det är ju min favorit instruktör som har lunchpasset på fredagar så då måste jag ju bara gå :)

Än så länge inga större planer för helgen, eller planen är att det blir en lugn helg. Vädret gör inte direkt att jag får lust att vara ute, stannar gärna inne och myser om dagarna :) En hel dag framför brasan med min bok, de skulle vara en perfekt dag. Bara brasan som saknas, hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar