måndag 12 oktober 2009

Tavlor tavlor tavlor

Idag har jag äntligen satt upp tavlor i sovrummet. Det blev 6 st små tavlor med mina 3 favorit pojkar som motiv, Lillis, Skrotnisse och Monkey :) (kärt barn har många namn eller vad är det man säger). Jag har även målat det sista i hallen så nu är garderoben helt färdig. I lördags fick jag även upp lampan i hallen så nu har jag ljus i mitt hus. Känns skönt att det börjar tar sig här hemma. Inte så många projekt kvar nu. Jag ska sätta upp ett par tavlor i vardagsrummet också men sen tror jag att de mesta är fixat. Ja, min uteplats ska bli klar också. Men det är ju inte säsong för att sitta ute just nu så den ska hinna bli klar tills våren är här :)
Jag trivs verkligen super bra i den här lägenheten. Känns super skönt att jag äntligen flyttade. Jag funderade ju länge på det innan det blev av men var väl för att ingen av dom lägenheter jag tittat på innan den här inte kändes rätt. När jag kom in här på visningen så kändes det som att jag kan bo här och det är den känslan man måste ha. Så här fick de bli :)

1 kommentar:

  1. Jojo, vi kan säkert ha nytta av terrassen även vintertid om den är klar då. Det är bara en fråga om vad man har i glasen :D

    SvaraRadera