tisdag 10 november 2009

Trötter

Kan man vara så här trött och seg som jag är idag?!! Jag har verkligen inte gjort något vettigt alls idag. Nu under eftermiddagen har jag tittat på resor. De här mörkret och kylan gör mig deprimerad. Jag vill ha sol! NU!!

Jag skulle kunna sova en stund känns det som. Funderar på hur jag ska orka träna ikväll.... Men vet att när jag väl kommer till gymmet så är jag pigg och vill träna så gäller bara att jag tar mig dit.
Undra om man ska pigga upp sig med lite choklad :) Får man äta de innan träningen eller ska man spara chokladen till efteråt, till tv kvällen?! Hmm, ja vi får se hur jag gör.

1 kommentar:

  1. Jag tror det är bäst du tar lite choklad både före och efter träningspasset. Man måste ju ha energi för att träna, och efter träningen har du gjort dig förtjänt av lite gott :)

    SvaraRadera