lördag 21 november 2009

Slappa på elitnivå

Snacka om att jag har haft en riktig slappar dag. Under förmiddagen gick jag på en promenad och sen till Fältan för att handla lite. Jag köpte med mig lite gott hem till min slappar dag, bl.a julmust och lussebulle, tyckte det var dags att få lite julstämning :)
Under eftermiddagen har jag tittat på en film och sen läst ut min bok, Karriär och köksbesvär. Boken var riktigt bra, kan verkligen rekommendera den.
Sen fortsatte jag att vara slö så jag gick ut och köpte kvällsmat, blev pizza. Nu ligger jag i soffan mätt och belåten, har valt ut nästa bok jag ska läsa och har även satt i en film i DVD. Jag är alltså redo för att fortsätta min oproduktiva dag :) Jag kan verkligen slappa på elitnivå :) Inget jag gör varje dag men ibland är det verkligen så skönt att få göra de.
Jag har även bunkrat upp med lite chips och annat gott för kvällen för de måste man ha när man tittar på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar