måndag 23 november 2009

Gråa trista måndag

Känner mig lite pessimistisk när jag säger att de är ännu en grå tråkig dag med regn men de är ju faktiskt sant. Vad trött jag blir på de här vädret. Jag vill ha sommar NU!!! Men jag ska inte klaga, är ju bara 8 dagar kvar tills jag åker till i alla fall lite varmare och bättre väder än här, who hoo!! :) Åh vad jag längtar, men de kommer gå fort.

Idag gick jag igenom min garderob och tittade igenom vad jag har för sommarkläder. Så jag provade lite olika plagg, provade även bikini för de måste man ha med sig :) Åh nu när jag skriver om de så längtar jag ännu mer. Men jag tror att den här veckan kommer gå fort. Imorgon tisdag har jag träning med min favorit instruktör, onsdag ska jag träna med Cathy, torsdag luncha med Kangan och sen är de fredag. Veckan kommer springa iväg.

Nu blir det mys med thé och digestivekex och ett sex and the city avsnitt, för de blir man alltid glad av :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar