fredag 20 november 2009

Fredagsmys

Åh äntligen fredag! Idag har jag haft en riktigt mysig dag. Under eftermiddagen så åkte jag hem till Linda och Elsa på en fika. Linda hade köpt hem gott fikabröd och så satt vi och uppdaterade varandra om vad som hänt sedan sist vi träffades. Det var riktigt trevligt och mysigt :)
Sen mötte jag upp MiaLotta för att gå och ta ett glas vin. Vi har varit ganska dåliga på att vara ute och mingla. Men ikväll tyckte jag att vi var duktiga. Vi var först på Story Hotel, vilket var riktigt bra. Tror det kommer bli vårat nya after-work ställe. Sen gick vi till Sturehof för ytterligare ett glas vin. Även där var det mycket folk, ja, riktigt trevligt.
Kom hem lagom för att se utröstningen på Idol :)
Nu blir de lite tv och slappa innan jag ska ta och lägga mig. Kanske läsa en stund innan det är dags att sova.
En perfekt fredag måste jag säga :)

1 kommentar:

  1. Hakar gärna på nån helg och studerar afterwork-ställen ;) Kram

    SvaraRadera