lördag 7 november 2009

Ännu en dag med barnen :)

Idag har det varit ännu en mysig dag med pojkarna. Syrran behövde barnvakt en stund under eftermiddagen så jag åkte självklart ut till Tysslinge:) Jag tar dom så gärna. Vi byggde en lego borg, lekte med traktorer och sen tittade vi på barnprogram. Lillis hade ätit och var nöjd så han somnade på min arm. 3 åringen var också trött så han låg på min andra arm och sov. Var hur mysigt som helst att ligga i soffan med två små barn sovandes bredvid mig. Kommer bli tomt nu utan dom.
När syrran var klar åkte vi ut och köpte cykelhjälmar till barnen och syrran. Sen köpte vi med oss pizza hem, mums :)
Nu har jag blivit van att ha dom där underbara killarna runt omkring mig. Hur ska jag klara mig nu när jag blir själv i Stockholm, utan barn och utan hund...
På tal om hund, så har ju jag världens sötaste hund. Ingen är så söt som honom, speciellt inte när han snarkar. Så här kommer ett klipp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar