tisdag 10 november 2009

Kan man vara så här slut?!

Nu är jag trött men trött på ett helt annat sätt än vad jag var här under eftermiddagen. Träningen idag, de var nog de värsta jag gjort på bra länge. Kan inte minnas när jag var så här slut efter ett träningspass. Det var som sagt ett förberedande pass inför det stora testet jag ska göra på söndag. Testet är ett spinning test som går ut på att man ska ligga på mjölksyra nivå och sen köra där så länge man orkar. Så idag, för att få känna på hur det är så fick vi köra på mjölksyra nivå i 12 minuter, vila i 4 minuter och sen syra nivå i 9 minuter till. Behöver jag ens säga att det var så jobbigt att jag trodde jag skulle kräkas och svimma. Dom första 12 min gick att uthärda trots att de var jobbigt men den sista omgången på 9 min, ja de var inget att leka med.
Jag var så trött efteråt att när jag kom hem orkade jag inte ens gå in i duschen. Nu har jag till slut duschat och ligger nu helt utslagen i soffan. Jag är fortfarande helt slut. Men åh så skönt de känns :)
Men jag bävar för hur jobbigt själva testet kommer bli.... Gah, kommer jag överleva....

Jag tog i alla fall MiaLottas råd, åt choklad innan träningen och nu har jag tagit fram resten av chokladen så ska smaska i mig den nu, mums :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar