tisdag 24 november 2009

Avundsjuka??

Tisdag idag innebär träning med favoritinstruktören. Hennes pass är de bästa träningspasset på hela veckan. En av anledningarna till att jag gillar de så mycket är för att de ALLTID är stenhårda pass. Jag får ta ut mig till max, pulsen pressas upp så högt att det blir svårt att få luft, mjölksyra kommer i kroppen, ja en känsla av att jag är helt slut kan man säga, and I like it!
Idag var inget undantag så de var ett grymt jobbigt pass och efter passet så är det ett annat spinning pass direkt efteråt. När jag står och torkar av min cykel så börjar människorna som ska träna efteråt komma in i salen och en man går förbi min cykel och säger "Jäklar vad du har svettats. Måste ha varit en super jobbigt pass". Hmm, ja de var jobbigt och ja, jag svettas. Jag kan inte riktigt rå för att jag svettas mycket och att det efter passet är två pölar med svett på golvet. Men jag försöker se de som att de betyder att jag har tagit i otroligt mycket, att jag har gett mitt allt. Jag tycker att gubben kunde ha behållit sin kommentar för sig själv, men han kanske var avundsjuk, haha :)

2 kommentarer:

  1. Håller med. Onödiga kommentarer är det värsta jag vet. Varför inte bara vara tyst?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hmm måste nog göra ett inlägg om det hahaha

    SvaraRadera