fredag 13 november 2009

Fredag

Idag är det faktiskt fredag, till och med fredagen den 13. Det innebär att imorgon, lördagen den 14 är det tur-dag! För så måste de ju vara. Om fredagen den 13 är oturs dag då måste ju dagen efter vara en tur dag :)

Blev träningen på lunchen idag, ett soft och skönt cykel och core pass. Ett återhämtnings pass kan man säga. Men burr så kallt de var att gå hem, eller ja, dit också för den delen. Verkligen kallt ute idag. Fick ta en super lång varm dusch när jag kom hem för att återfå värmen. Efter de så bäddade jag ner mig o soffan och mös en stund.

När MiaLotta slutar jobbet tänkte vi gå och ta ett glas vin. Jag har känt mig lite tråkig på sistone, tycker inte att jag hittat på så mycket. Var i och för sig borta hela förra veckan, och var ute i måndags kväll och drack vin så okej så tråkig har jag kanske inte varit. Men vi känner i alla fall att det är dags att bege sig ut i vimlet och träffa lite folk och dricka vin :) Kommer bli jätte trevligt tror jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar