torsdag 26 november 2009

Ändrade planer blev inga planer

Idag skulle jag lunchat med Kangan men hennes söta lilla Philip var sjuk så vi fick ställa in. Jag bestämde mig då för att först ta de lite lugnt här hemma under förmiddagen och sen hitta på något under eftermiddagen. Men så blev det ju inte. Jag har inte gjort nånting alls. Jag har varvat att sitta vid datorn, kollat tv och film, läst bok, pratat lite i telefon, ja med andra ord inte gjort något vettigt alls på hela dagen. Samtidigt som det var skönt så har jag delar under dagen varit uttråkad. Torsdagar är min träningsfria dag men när jag var som mest uttråkad funderade jag allvarligt på att gå och träna. Men jag tog mitt förnuft till fånga och sysselsatte mig med annat istället.
Nu tänker jag dock mysa ner mig i sängen och fortsätta på min bok. Denna gång läser jag "Dumpa Matthew" av Jane Fallon. Har inte kommit så långt än, ca 100 sidor men den började riktigt bra i alla fall så de bådar gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar