onsdag 18 november 2009

Nattlektyr

Den här eftermiddagen gick ganska snabbt, eller ja hela dagen faktiskt. Under förmiddagen var det tyvärr tvunget att ta tag i dom där tråkiga sakerna, tvätta och städa. Men när de var gjort var det dags för roligare saker. En fika med Cathy på Mocco, mitt favorit café. Där satt vi och babblade lite strunt i ett tag sen gick vi till gymmet. Jag för att träna och C för att skaffa gymkort.

Mitt favorit tv program har kommit igång igen, "So you think tou can dance" och ikväll var det dags för andra avsnittet. När jag ser dom där riktigt duktiga dansarna önskar jag bara att jag kunde dansa som en gud, men inte. Jag får hålla mig till andra saker tror jag.

Nu under kvällen har jag även suttit och läst på lite om SAS systems. Det var evigheter sen jag jobbade med de och minns inte alls mycket, snarare ingenting känns de som. Men nu tycker jag att det ska bli roligare nattlektyr så nu tänker jag stänga ner mina SAS dokument och börja läsa en ny bok istället. Det kommer bli ännu en bok av Sophie Kinsella, Karriär och köksbesvär. Hoppas den är lika bra som den förra av henne jag läste, Mina hemligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar