fredag 6 november 2009

Soft fredag

Usch, de här gråa trista vädret får mig att hamna i koma. Jag är super trött och seg, inte alls roligt. Tur jag snart får åka till solen och värmen och ladda batterierna.
Under eftermiddagen åkte jag, syrran och pojkarna ut en sväng. Var tvungna att hitta på nåt kände vi så vi åkte till bowling hallen. Så det blev en timmes bowling och lite fika så klart. Lillis sov genom allt :) Pojkarna var jätte duktiga. Man såg verkligen att dom växt och blivit stora för nu bowlar dom riktigt bra. Det var knappt att man var bättre än en 6 åring :) Skrotnisse var duktig han också, han har blivit så stor.
När vi bowlat färdigt åkte vi upp på stan och handlade fars-dag present. Vi hittade något som vi gillade så bara hoppas på att pappa gillar de också men de tror jag :)

Under kvällen har jag och världens sötaste hund tagit en lång promenad i regnet. Usch vilket väder säger jag än en gång. Inte alls roligt att vara ute men men, inget att göra, hunden måste åt.
Efter middagen så tittade jag på film och nu tittar jag på Idol. En perfekt soft fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar