torsdag 24 september 2009

Tråkigt väder idag

Usch vilket tråkigt väder det varit idag.
Jag gick och tränade på lunchen och när jag kom ut från gymmet så regnade och blåste. Inte alls sånt väder jag hade hoppats på under min promenad hem som är ca 20 minuter. Så, kom hem genom blöt och frusen så fick börja med att ta en lång varm dusch. Det är ju faktiskt bara september, är det så här det ska vara nu eller. Min plan för eftermiddagen var att ta en promenad till hötorget och handla lite men sen började de åska och regna ännu mer så ingen promenad här inte. Vad innebär det här nu då, är det höst och nästan vinter redan? Nej kommer det här vädret fortsätta så får jag seriöst börja titta efter en resa till varmare breddgrader för jag har redan tröttnat på hösten.


Tänk om man bodde så här, underbart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar