onsdag 16 september 2009

Oväntat men positivt...

Idag var det träningsdags på lunchen. Cykel och Core stod på schemat och när jag kom till passet så visar det sig att det är en vikarie som fått rycka in. Men inte vilken vikarie som helst, utan min favorit instruktör. Denna instruktör har en förmåga att pusha mig lite mer, att ge de där lilla extra. Efter hennes pass är jag alltid extra trött. Vet inte riktigt vad det är med henne men hon har som sagt den där förmågan att ta fram det lilla extra i mig. Efter att ha tränat för olika instruktörer så har jag insett hur otroligt viktigt det är med en instruktör som passar just dig. Jag har som sagt min favorit instruktör Carina men har även ett par till som jag tycker är bra. Mitt råd till andra är att testa att träna för olika instruktörer tills du hittar dom som passar för dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar