torsdag 17 september 2009

Strul Strul Strul...

Ibland blir man bara trött på att det kan strula så mycket. Precis vid månads skiftet aug/sept så upptäckte jag att min bank hade makulerat ALLA mina autogiron. Varför kan man undra och sen så lämplig tidpunkt, precis när alla autogiron ska dras. Så givetvis blev inga räkningar betalda och det vara bara att ringa runt till alla och förklara och sen lägga in nya autogiron.
Jag pratade både med bank supporten och min bankman men ingen kunde förstå vad som hänt. Min bankman lovade att forska vidare i detta och kunde senare följa spåren till att det är en dam på banken som makulerat allt. Igen kan man undra, VARFÖR?? När dom pratar med henne säger hon att hon aldrig varit inne på mitt konto och gjort detta och så mycket längre i detektivarbetet kom dom aldrig.
Nu när det har gått lite mer än två veckor så tycker man ju att allt borde vara i sin ordning igen MEN så är INTE fallet. Jag har försökt lägga in nya autogiron men det går inte. Bland annat så har SATS försökt lägga in ett nytt två gånger nu men automatiskt blir autogirot makulerat. Igen frågar jag mig, VARFÖR? Jag har precis pratat med min bankman och likaså han förstår ingenting. Jag har nu satt honom i detektivarbete ännu en gång för nu måste detta utredas och åtgärdas. För mig är detta helt obegripligt, vad har banken lyckats göra?

1 kommentar:

  1. Verkar ju helt sjukt! De måste kompensera dig på något sätt!!

    SvaraRadera