onsdag 23 september 2009

Super effektiv

Idag har jag varit riktigt duktig (får man säga så om sig själv?). Jag har fått mycket gjort idag. Jag började morgonen med att skruva ihop en liten byrå som jag ska ha i sovrummet. Som vanligt med Ikea saker så tar det en stund men tyckte ändå att det gick bra, inget strul i alla fall. Sen skulle jag plocka i en massa saker som jag haft i en kasse i lådorna så nu är dom kassarna äntligen borta. Sen satte jag upp två stycken hängare, vilket man kan tycka inte är så mycket men jag behövde borra och plugga. Sen är det alltid det där med att de ska hänga rakt. Svårt när man bor i ett sånt gammalt hus att vare sig golv, väggar eller tak är rakt men mitt ögonmått säger att det är rakt så det får duga.
Nu under eftermiddagen kom jag på att jag ska mäta i badrummet då de står på tur för renovering. Vet inte riktigt när det ska göras men ju förr man har måttat och vet vad man vill ha desto fortare kan man börja :)
Jag började pyssla lite med mina smycken, åh vad roligt sånt är. Bilder kommer när jag gjort klart halsbandet jag håller på med. Just nu är jag lite osäker på exakt hur jag vill att de ska se ut så tog en paus. Men kommer nog inte göra så mycket mer just nu för det är träningsdags. Idag blir det spinning :)


En hängare till hallen och en till sovrummet och sen min lilla byrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar