fredag 18 september 2009

Shopping till lägenheten

Idag var jag som sagt på Ikea och handlade lite saker till lägenheten. Nu börjar jag sakta men säkert komma i ordning i nya lägenheten. Det blev faktiskt en hel del inhandlat idag. Jag köpte en hall lampa, ett nattduksbord, en bokhylla, en klädhängare, tallrikar och muggar, tror de var allt. Nästa fråga är ju, hur ska jag få med mig allt till Stockholm? Hmm, bra fråga.... Får väl lämna det här så får pappa ta med det i bilen nästa gång han åker till Stockholm. Garderobsdörrarna som jag har beställt levereras till Örebro så dom måste han ändå köra upp till mig så då kan han få ta med dom här grejerna också. Ibland vore de så himla skönt om man hade en bil så man kunde köpt allt hemma i Stockholm istället. Men men, tur man har en pappa som gärna leker budbil :)

Nu har jag snart det mesta till lägenheten. Imorgon ska jag på jakt efter gardintyg men i övrigt tror jag att jag har det mesta nu. I alla fall alla dom mest nödvändiga sakerna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar