tisdag 15 september 2009

My Long Lasting Friend...


... Is Back - Mary-Kay!
Jag har använt mig av Mary-Kay i flera år och tycker att de är super bra. Jag är jätte nöjd med produkterna, det ända negativa är att det är ganska dyrt. Så när mina produkter var slut i juni/juli så bestämde jag mig för att hitta några andra produkter som är något billigare men som ändå ger samma resultat. Efter ungefär två månader med andra produkter så gav jag upp och gick tillbaka till Mary-Kay. Jag tycket inte att jag fick samma resultat och min hy kändes fet och inte alls så där fräsch som den tidigare gjort. Nej nu är min vän tillbaka och det känns underbart. Jag tror att min vän är här för att stanna. I alla fall tills jag hittar något som verkligen är lika bra som MK och i så fall kostar mindre. Just i detta fallet så måste jag säga att MK är värt de lite dyrare priset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar