måndag 28 september 2009

Dunder piller

Efter två dagars halsont och känt mig lite hängig så känner jag mig nu frisk igen. Jag stoppade i mig mina amerikanska förkylningspiller under gårdagen och vips så är jag frisk, verkligen dunder piller dom där :) Varför kan man inte köpa såna receptfritt i Sverige. Dom är verkligen super bra :) Kände mig pigg och kry så kunde träna idag med. Nu känner jag mig laddad för allt som ska fixas i veckan. Morgondagen kommer att gå i ett men det är bara kul, då blir det snabbare kväll och jag får titta på Superstars och adda lite på träningsmotivationen :)
Nu är det dags att mysa ner sig i sängen och fortsätta på min bok "på grund av Leon".

2 kommentarer:

  1. Mm, jag saknar många bra piller i Sverige som med lätthet kan köpas över disk i staterna... Kanske en affärsidé för oss? :D

    SvaraRadera
  2. Ja du varför inte :) De finns säkert en stor o bred svart marknad för de :) Let´s go for it, hihi

    SvaraRadera