måndag 14 september 2009

Old friend or not?

Ikväll var jag och tränade och testade ett nytt pass, eller snarare en ny instruktör. Jag var på samma pass förra veckan men då var det en vikarie så ikväll skulle de bli kul att se hur instruktören är, om det är ett pass jag vill fortsätta gå på. Så fort passet satte igång så tyckte jag att jag kände igen instruktören men kan inte komma på varför jag känner igen henne. Jag har inte varit på något av hennes pass tidigare. Jag kände speciellt igen hennes röst och under hela passet funderade jag på vart jag känner henne ifrån. Jag är fortfarande inte helt säker men jag dras tillbaka till Örebro så jag funderar på om det kan vara en gammal simmare från ÖSA tiden. Hon är lik en tjej som jag simmade med, med samma förnamn men jag kan inte komma på hennes efternamn. Det lustiga är att efter passet så är den en man som säger till instruktören att han är gammal simmare och hon svarar något som jag tyvärr inte hör. MEN min tanke är, varför säger han så till henne, kan det vara för att hon själv är det?? Ja du, återstår att ta reda på. Jag får helt enkelt gå på hennes pass nästa vecka igen och fråga. En ursäkt för att komma iväg till gymmet igen och alla ursäkter är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar