söndag 13 september 2009

Snart vardag igen

Japp då är det söndag kväll och helgen går mot sitt slut. Det har varit en lugn och skön helg som har gått åt till att fixa lite små saker i lägenheten. Eller egentligen inte så mycket saker som har med själva lägenheten att göra. Idag har jag nämligen gjort i ordning mina nya fotoalbum. Jag har nog satt in lite över 200 bilder. Jag älskar att fotografera och göra tavlor och sånt men den biten, att ta hand om alla bilder, tillhör inte min favorit del men nu när det är gjort så känns det bra.
Det blev även en sväng till Fältan idag. Nästa vecka ska jag åka till Öret och då måste jag ju självklart ha en present till min gudson. Jag har letat tidigare i veckan men inte hittat något som jag gillat men idag så hittade jag äntligen lite fina kläder som kommer passa honom perfekt. Bara för att vi har fått ett nytt tillskott i familjen med lilla guldklimpen så får jag ju inte glömma mina andra två killar så givetvis så har jag även presenter till dom. Så nu skulle man kunna säga att jag är redo för mitt besök till Öret. Ja just de, kanske ska ha någon födelsedagspresent till syrran o hennes man, det är ju faktiskt därför som jag åker dit, för att vi ska fira dom. På nåt sätt så känns det som om deras presenter kommer på andra plats, pojkarnas är viktigare. Men givetvis så ska även present till dom fixas men det går alltid att köpa i Öret om jag inte kommer på något inom de närmsta dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar