onsdag 23 september 2009

Father and Daughter Time

Idag på spinning passet så var det två personer där som jag faktiskt brukar se på just spinning pass. Nu har jag gått på samma pass i några veckor så nu börjar man känna igen vissa :) I alla fall, dom här två personerna är far och dotter. Jag tycker det verkar så kul och mysigt att dom delar ett intresse och faktiskt tränar tillsammans. Jag tror att den tiden tillsammans för dom är speciell, lite Father and Daughter Time. Om jag får barn någon gång så skulle jag tycka det var jätte roligt om man kunde träna tillsammans. Men de får väl som sagt bli när barnet/barnen är lite större :)
Sen ska jag även nämna att den här tjejen verkar vara grymt vältränad. När en annan är helt slut och svetten bara droppar om en så ser den här tjejen helt oberörd ut och har inte en droppe svett i sin panna. I och för sig, kanske säger mer om mig än om henne.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar