måndag 21 september 2009

Sista dagen...

...i Öret. Imorgon bär det av hemåt igen. Pappa har ett möte i Märsta så jag får skjuts hem, eller ja till Märsta i alla fall sen blir det pendeln därifrån. Samtidigt som det är skönt att vara hos föräldrarna och blir lite ompysslad så ska det ändå bli skönt att komma hem igen. Jag har ju köpt lite grejer till lägenheten så ska bli kul att få göra i ordning lite. Även om hälften av grejerna jag köpte får bo hemma i Öret ett tag till. Förhoppningsvis så dröjer de inte allt för länge innan pappa ska till Stockholm så jag kan få hem alla mina saker. Som jag nämnde tidigare så väntar jag även på mina garderobsdörrar som jag hoppas kommer den här veckan eller nästa.

Idag fick jag passa på att träffa mina favorit pojkar. Stora killen, Philip var ledig idag då skolan var stängd så jag fick träffa alla tre pojkarna. Lillen, Jacob sov som vanligt. Tycker inte han gör så mycket mer :) Men han är ju bara 3 veckor som man gör nog inte så mycket mer än äter och sover. Men nästa gång jag kommer till Öret så kommer han ha växt till sig och kommer säkert vara vaken mer :)

Jag och min lilla Snuttis, dvs min söta hund, har varit på 3 jätte sköna skogspromenader idag. Det var ännu en skön höstdag idag så vi passade på. Igår kväll när vi gick vår skogspromenad så såg vi, eller snarare jag, 2 rådjur som stod så fint i skogen och tittade på oss. Jag önskade att jag hade haft min kamera med mig men det är ju klart att man aldrig har med sig den vid rätt tillfälle så mobilen fick duga. Men eftersom jag har en jätte gammal och allmänt kass mobil så blev bilden super dålig. Man ser knappt rådjuret, den är bara en lite prick. Hade tänkt att lägga ut bilden här men kassa bilder kommer inte upp på min blogg :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar