lördag 11 februari 2012

Vaknade alldeles för tidigt för att vara lördag

Igår kväll tittade jag på filmen 21 som gick på 3:an. Den var slut vid ett och när det var dags för den sista reklampausen, ja då somnade jag och vaknade till när filmen var slut, så typiskt :) Gick då och la mig. Tänkte att jag skulle ta en härlig sovmorgon idag men vaknade redan vid halv fem av att jag hade migrän. Usch vilken hemsk huvudvärk jag hade. Jag gick upp och tog tabletter och försökte somna om. Det gick så där men lyckades slumra lite i alla fall.
Det har inte helt gått över än men hoppas att det gör det snart.
Jag hade tänkt att träna nu under förmiddagen men får se hur det blir med de....

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt att du börjat skriva igen! Har förresten letat efter den där chokladkakan, är det bara sthlm som har ensamrätt på den eller? :)
    Vilken snygg träningsanläggning!

    SvaraRadera