onsdag 15 februari 2012

Mitten av veckan

Så var det onsdag och halva veckan har gått. Förstår inte att dagarna går så fort :)

Igår kväll började det snöa så när jag kom ut i morse så var det massa snö, över 1dm hade de kommit. Vad är det här, jag som vill ha vår nu!!!
Även om temperaturen bara visade på -1 ungefär så var det grymt kallt ute då det var typ storm idag!! Inte alls roligt att vara ute och jobba idag. Inte heller att köra bil och jag fick åka runt lite idag. Började morgonen i Sollentuna och sen vidare till Kungsängen för att avsluta i Järfälla.

Efter att allt jobb var avklarat så blev det till att gå iväg till gymmet, nu är det slut på slappandet :) I måndags hann jag inte till träningen och igår valde jag att ha en myskväll hemma (dålig karaktär kan man säga). Men idag var det som sagt tillbaka till ordningen.
Först blev det 45 minuters löpning - intervaller. Idag var det faktiskt grymt jobbigt, jobbigare än vanligt. Sen blev det en timmes spinning som vanligt. Även det var grymt jobbigt. Idag körde vi 50 minuter utan vila. Behöver jag säga att mina ben var som bly när träningen var över?!!

Sen var det bara att promenera hem. Mina ben var så trötta så jag knappt orkade gå. Inte heller hjälper det att man i Stockholms innerstad INTE vet hur man plogar. Hur svårt kan det vara att ploga vägarna och gångbanor??!!!
Kanske ska se de som extra träning även om det var lite irriterande nu när benen (och kroppen) var så trött :)

Nu kommer jag inte göra många mer knop idag utan nu är det soffan som gäller resten av kvällen. Godiset kommer åka fram nu, har jag gjort mig förtjänt av tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar